Škoda Auto a.s. nabízí studentům vysokých a vyšších odborných škol, prezenční formy studia, možnost získat cenné zkušenosti na stáži u největší společnosti a TOP zaměstnavatele v České republice, v oddělení Prodeje.
Oddělení Customer Journey zastřešuje zákaznickou zkušenost jak v online, tak offline prostředí. Naším cílem je porozumět potřebám našich zákazníků, a jejich cestu jim co nejvíce zpříjemnit. Jsme zodpovědní za koordinaci veškerých touchpointů napříč zákaznickou cestou, analýzu chování našich zákazníků, a také implementaci digitálních produktů na trhy Škoda.
Tým komunikace se specializuje převážně na komunikaci s importéry ohledně Customer Journey témat, ale částečně také na interní komunikaci v rámci Customer Journey oddělení.
Co u nás budete dělat?
- Příprava a rozesílání newsletterů
- Správa LinkedIn účtu
- Správa contact listů
- Podpora při organizaci eventů
- Příprava prezentací
- Rozesílání pravidelné i ad-hoc komunikace
- Jiné ad-hoc úkoly
Místo výkonu práce: Praha
Co musíte znát, mít a umět?
- Studium prezenční formy studia VŠ nebo VOŠ (ekonomie)
- Znalost anglického jazyka na hovorové úrovni (AJ – úroveň B2)
- Délku spolupráce alespoň 6 měsíců
- Znalost MS Office
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Co od nás můžete získat?
- Zkušenosti z mezinárodního prostředí u největší firmy v ČR
- Možnost vyzkoušet si práci s týmem zkušených odborníků
- Odměnu ve výši 170,- až 200,- Kč / hodinu (v závislosti na stupni studia)
- Škálu benefitů jako je: Zvýhodněné stravování, možnost ubytování na Ubytovně Škoda Auto (kapacity jsou omezené), volný vstup do Škoda muzeum a Rodný dům Ferdinanda Porsche, zvýhodněný nákup výpočetní techniky, sleva 10% do Škoda e-shop, očkování proti chřipce a covidu, zvýhodněná cena autobusu – Jezdíme spolu, cestovní pojištění a další.
- Možnost kariérního růstu (Student Talent Program)
- Flexibilní pracovní doba (dle dohody s vedoucím stáže / závěrečné práce)
- Případné pokračování ve spolupráci na závěrečné práci (dle dohody s vedoucím stáže)
- Zaučení je samozřejmostí