25. 1. 2023
Chceme naplňovat potřeby lidí v každé jejich životní fázi
Do Škodovky se dostala před dvaceti pěti lety díky tomu, že uměla jazyky – angličtinu a němčinu. Začínala v oddělení mezinárodního marketingu jako asistentka. Po čtyřech letech se Petra Meliška sbalila, vzala si neplacené volno a odjela na rok cestovat po Austrálii. Po návratu si každé dva až tři roky vyzkoušela nějakou novou zajímavou pozici. Pak přijala nabídku práce v oblasti public relations ve ŠKODA AUTO Deutschland.
Po rodičovské měla opět nabídky z mezinárodního marketingu a prodeje, ale rozhodla se pro branded goods, protože chtěla klidnější práci bez cestování, aby se zaměstnání dalo skloubit s rodinou. Možnost přejít do HR dostala po několika letech. „Spojení s marketingem mě zaujalo, dnes vedu útvar Náboru a Employer Brandingu, do kterého spadá i spolupráce se školami a talent acquisition,“ začíná vyprávět úspěšná manažerka.