Zpět na vyhledávání

Podpora týmu Zákaznické spokojenosti a vzdělávání dealerské sítě

ID 3597 Hlavní město Praha

Škoda Auto a.s. nabízí studentům vysokých škol, prezenční formy studia, možnost získat cenné zkušenosti na stáži u největší společnosti a TOP zaměstnavatele v České republice, na oddělení Prodeje a Marketingu.

 

Náš tým se zaměřuje na zlepšování zákaznické zkušenosti napříč celým ekosystémem značky Škoda – od prodeje vozů až po poprodejní služby. Sledujeme zpětnou vazbu, vyhodnocujeme klíčové ukazatele spokojenosti a navrhujeme konkrétní zlepšení, která přispívají ke kvalitnějším službám pro naše zákazníky. Část našeho týmu se zabývá také vzděláváním dealerské sítě, a to jak prodejního, tak servisního personálu. Nového stážistu/ stážistku rádi zasvětíme do těchto témat a umožníme mu/jí získat cenné zkušenosti v oblasti Customer Experience a vzdělávání dealerské sítě Škoda Auto v ČR.

 

Co u nás budete dělat?

Zpracování zákaznické zpětné vazby

    • Analýza výsledků z průzkumu spokojenosti (Např. Net Promoter Score, Costumer Satisfaction Index). Převádění dat do přehledné podoby, vyhodnocování a připravování podkladů pro další zpracování.

Vyhodnocování dotazníkových šetření

    • Zpracovávání výsledků z externích dotazníků. Vyhodnocování, identifikace klíčových zjištění a následná zpětná vazba,

Příprava pravidelných i ad hoc reportů

    • Vytváření pravidelných přehledů o vývoji zákaznické spokojenosti, které slouží pro interní účely napříč odděleními. Tvorba individuálních reportů na základě aktuálních potřeb týmu.
    • Provedení základního výzkumu trhu, překlady dokumentů, tvorba návrhů, konceptů (např. v případě zavádění nového projektu)

Tvorba a úprava interních prezentací

    • Odpovědnost za přípravu prezentací, které shrnují zpětnou vazbu od zákazníků, benchmarková srovnání.

Správa a aktualizace dat v interních systémech

    • Práce se systémy jako Excel, Teams, Word, interní systémy pro spravování dat souvisejících se zákaznickou zkušeností.

Spolupráce napříč oddělením

    • Spolupráce napříč odděleními, přesah práce i do dalších oblastí.

Podpora vzdělávání dealerské sítě

    • Spolupráce na přípravě a distribuci podkladů určených pro školení a informování dealerů.
    • Podílení se na implementaci projektu Road2Škoda – správa souvisejících dokumentů příprava podkladů za pomoci produktového oddělení.
    • Vhled do fungování obchodní sítě Škoda Auto.

Administrativní podpora oddělení

    • Běžná administrativní výpomoc – správa dokumentů, kontrola výstupů.
    • Další Ad-Hoc úkoly

 

Místo výkonu stáže: Praha

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Studium prezenční formy studia VŠ (ekonomie, marketing, obchod)
  • Znalost českého jazyka na mateřské úrovni (ČJ – úroveň C2)
  • Znalost anglického jazyka na hovorové úrovni (AJ – úroveň B2)
  • Znalost MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Dlouhodobá spolupráce

 

Co od nás můžete získat?

  • Zkušenosti z mezinárodního prostředí u největší firmy v ČR 
  • Možnost vyzkoušet si práci s týmem zkušených odborníků
  • Odměnu ve výši 170,- až 200,- Kč / hodinu (v závislosti na stupni studia) a v případě Student Talent Programu možnost navýšení
  • Škálu benefitů jako je: Zvýhodněné stravování, možnost ubytování na Ubytovně Škoda Auto (kapacity jsou omezené), volný vstup do Škoda muzeum a Rodný dům Ferdinanda Porsche, zvýhodněný nákup výpočetní techniky, sleva 10% do Škoda e-shop, očkování proti chřipce a covidu, zvýhodněná cena autobusu – Jezdíme spolu, cestovní pojištění a další.
  • Možnost kariérního růstu (Student Talent Program)
  • Flexibilní pracovní doba (dle dohody s vedoucím stáže / závěrečné práce)
  • Případné pokračování ve spolupráci na závěrečné práci (dle dohody s vedoucím stáže
  • Zaučení je samozřejmostí
Vybrat soubor Maximální velikost 10 MB.
Přidat další soubory