Zpět na vyhledávání

IT specialista Identity and Access Managementu (m/ž)

Přemýšlíte o změně zaměstnání, jsou cloudy vaším oblíbeným tématem, které chcete rozvíjet, a jen hledáte firmu, která vám nabídne možnost posunout se ještě dál? Už nehledejte, právě jsme se našli! :) V případě, že se specializujete na Identity Access Management nebo návrh architektury, dejte nám vědět. Rádi s vámi probereme možnosti a třeba pro vás najdeme místo v Mladé Boleslavi nebo v Praze!"

 

Jako specialista Identity and Access Managementu (IAM) se zaměřením primárně na platformu Microsoft Azure budete hrát klíčovou roli při zajišťování bezpečnosti a integrity digitálního majetku organizace. Vaším hlavním úkolem bude vyvíjet, implementovat a spravovat udržitelné řešení pro správu identit a přístupů s cílem zabezpečit citlivé informace, systémy a zdroje. Budete úzce spolupracovat s interdisciplinárními týmy při navrhování, zavádění a údržbě zásad a technologií IAM a zajišťovat soulad s oborovými předpisy a interními bezpečnostními standardy. 

 

Co u nás budete dělat?

  • Vyvíjet a implementovat strategii IAM v souladu s cíli organizace a bezpečnostními zásadami
  • Provádět hodnocení rizik s cílem identifikovat potenciální slabiny a doporučit vhodné strategie pro jejich odstranění
  • Navrhovat a implementovat procesy pro nastupující a vystupující uživatele a správu identit uživatelů v průběhu jejich existence
  • Zajišťovat přesnost a úplnost údajů o identitách uživatelů a jejich oprávněních
  • Definovat a prosazovat zásady řízení přístupu založené na principu nejnižších privilegií
  • Implementovat a spravovat systémy řízení přístupů založené na rolích (RBAC) s cílem zefektivnit uživatelská oprávnění
  • Dohlížet na zavádění a údržbu řešení vícefaktorového ověřování (MFA)
  • Spravovat autorizační mechanismy a prosazovat správné autentizační protokoly
  • Implementovat a podporovat řešení jednotného přihlašování s cílem zvýšit uživatelský komfort a bezpečnost
  • Integrovat SSO s různými firemními aplikacemi a platformami
  • Pravidelně kontrolovat protokoly o přístupech v souladu s předpisy
  • Spolupracovat s interními a externími auditory při prokazování dodržování bezpečnostních standardů a předpisů
  • Spolupracovat s týmem pro řešení incidentů při vyšetřování a řešení bezpečnostních incidentů souvisejících se správou identit a přístupů
  • Poskytovat včasnou podporu při řešení problémů souvisejících s přístupy a eskalací
  • Spolupracovat s týmy IT na integraci řešení IAM se stávající infrastrukturou, aplikacemi a cloudovými službami
  • Udržovat si přehled o nových technologiích a oborových trendech v souvislosti s IAM
  • Udržovat komplexní dokumentaci pro procesy, postupy a konfigurace IAM
  • Provádět školení s cílem vzdělávat uživatele a IT personál v oblasti osvědčených postupů IAM?

 

  • Zástup za mateřskou dovolenou

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání (v oboru informačních technologií nebo v souvisejícím oboru)
  • Anglický jazyk na úrovni porozumění v komunikaci s našimi zahraničními kolegy
  • NJ výhodou
  • Odbornou praxi: 3-5 let
  • Příslušné odborné certifikace (např. CISSP, CISM, CompTIA Security+) jsou velkou výhodou
  • Prokazatelné zkušenosti s navrhováním, implementací a správou řešení IAM
  • Dobrá znalost protokolů, standardů a rámců pro správu identit
  • Znalost regulačních požadavků týkajících se ochrany osobních údajů a bezpečnosti
  • Znalost nástrojů a technologií IAM
  • Vynikající analytické schopnosti a schopnosti řešit problémy
  • Výborné komunikační a kooperační dovednosti
  • Schopnost pracovat samostatně i v tým
  • Orientace na detaily se zaměřením na dodržování osvědčených postupů v oblasti bezpečnosti

 

Co od nás můžete získat?

  • Každý rok na vás čeká 13. mzda, jako poděkování za vaši dobrou práci. 
  • Vyplácíme každoroční bonusy na základě hospodářských výsledků společnosti. Protože když se daří nám, chceme, aby se dařilo i vám. 
  • Přispějeme vám na doplňkové penzijní spoření částkou 1700,- měsíčně. 
  • 5. týden dovolené je u nás standardem. Je už jen na vás, jestli pojedete k moři nebo na hory.
  • Volné dny pro zvláštní příležitosti – svatba, stěhování, narození dítěte. Jsou chvíle, kdy práce může jít stranou. 
  • Sodexo karta, kterou můžete využít pro zpestření volného času. Dopřejte si lístky do divadla, nakupte si vitamíny pro posílení zdraví nebo si užijte relax v sauně/wellness. Možností je opravdu hodně.
  • Multisport karta je vstupní bránou do světa sportu. S ní můžete každý den chodit cvičit úplně zdarma.
  • V našich kancelářích se budete cítit skutečně dobře, jsou prostorné a moderně vybavené. Preferujete spíše práci z domova? Můžeme se domluvit na částečném home-officu. 
  • Volnější pracovní doba. Pracujeme 7,5 hodiny denně. Pevně určený čas je od 9.00 – 14.00. Pak už je jen na vás, jestli si raději přivstanete nebo budete pracovat déle do odpoledne. 
  • Výhodný zaměstnanecký pronájem vozu Škoda nebo slevu/bezúročnou zápůjčku na nový vůz.

Rovnost šancí a rovné zacházení jsou důležitými pilíři spravedlivého, bezpředsudečného a otevřeného přístupu.

Všem poskytujeme stejné šance.

Nikoho nediskriminujeme a nestrpíme jakoukoli diskriminaci na základě etnické či národnostní příslušnosti, pohlaví, vyznání, světového názoru, věku, postižení, sexuální orientace, barvy pleti, politických postojů, sociálního původu či ostatních zákonem chráněných znaků. Praktikujeme rozmanitost, aktivně se zasazujeme za inkluzi a vytváříme prostředí, které podporuje individualitu každého jednotlivce v zájmu podniku.

Naši zaměstnanci jsou zásadně vybíráni, přijímáni a podporováni na základě své kvalifikace a svých schopností.

Více informací o diverzitě a inkluzi ve Škoda Auto naleznete na našich stránkách.