Filtrujte podle kategorie
Všechny články
Všechny články z kategorie Doktorandský program
25. Říjen 2019

Jak ve ŠKODA AUTO začali používat moji doktorandskou metodiku

Náš doktorand Jan Pavlík aktuálně pracuje na své dizertační práci, vede vlastní hodiny na univerzitě a podílí se na vývoji ozubených kol v naší automobilce.

5. Červenec 2019

Inspirace z Porsche: Podporujeme koncernovou spolupráci doktorandů

ŠKODA v Porsche? 10 našich doktorandů navšívilo své koncernové kolegy v rámci Doctoral Day. Co tam dělali a koho zajímavého potkali se dočtete v článku.

21. Únor 2019

Doktorandský program? Asi nejlepší náhoda, která mě potkala

Při podávání přihlášky na doktorské studium jsem veletrh pracovních příležitostí jen proletěl. Naštěstí byl pan profesor, ke kterému jsem se hlásil všímavější,…

17. Leden 2019

Z BRAZÍLIE DO ČESKA: NÁŠ PRVNÍ Ph.D. STUDENT Z LATINSKÉ AMERIKY

Márcio Rodrigues je nejen studentem Technické univerzity v Liberci, ale zároveň i účastníkem doktorandského programu ve ŠKODA AUTO, do kterého se zapojil v září…

13. Listopad 2018

PhD Pro.Motion: Přijeli k nám koncernoví doktorandi!

U nás ve ŠKODA AUTO proběhl vůbec první ročník akce PhD Pro.Motion. A o čem že je vlastně řeč? Jde o setkání doktorandů z celého koncernu VW. Během dvou říjnový…

20. Únor 2017

Škodováci se představují: Tomáš Pačák, první doktorand ve ŠKODA AUTO

Za úspěchem značky ŠKODA stojí příběhy tisíců jejích zaměstnanců, kteří ze sebe každý den dávají to nejlepší. Kdybychom chtěli každého představit ve vlastním ro…



Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.