29. Srpen 2019

ŠKODA AUTO je ve spojení s univerzitami z celé Evropy

Více než 200 studentů ze všech koutů Evropy se zúčastnilo finálového kola akce EBEC (European BEST Engineering Competition), která se letos konala v italském Turíně.

ŠKODA AUTO je jedním z hlavních partnerů této největší mezinárodní technické soutěže v Evropě a tím pádem i zadavatelem jednoho z úkolů. Na jeho přípravě se podíleli kolegové zodpovědní za inovační management a plánování montáže pro elektro vozy s podporou oddělení pro spolupráci se školami.

Jakou výzvu jsme si pro účastníky připravili? Měli vymyslet a postavit znovupoužitelné a snadno ovládatelné vozítko, které bude schopné uhasit požáry na různých místech závodu. Problém řešilo 12 týmů, každý z jiné země. Česká republika byla zastoupena skupinou studentů z Vysokého učení technického v Brně.

Byly to dva dny plné diskuzí, testování, výpočtů, adrenalinu a skvělého týmového ducha. Výsledkem byla kreativní a často překvapivá řešení. Celou dobu byli zástupci ŠKODA AUTO přítomni, připraveni pro zodpovězení otázek soutěžících. Dobří byli všichni a nakonec vyhrál polský tým.

Hlavním cílem každé soutěže je vítězství. V případě finále EBEC byla výhrou i nově navázaná přátelství, poznávání nových kultur i možnost setkávání se s nejlepšími odborníky v oboru.

Akci pořádá studentská organizace BEST (Board of European Students of Technology). ŠKODA AUTO je jejím dlouholetým podporovatelem. Naše společnost má o spolupráci  s mladými lidmi enormní zájem. Nabízíme jim řadu talentových programů k získání praktických zkušeností a nastartování kariéry.

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.