7. Únor 2019

ŠKODA AUTO? Opět Jasná volba!

Už osmé vítězství v řadě obhájila ŠKODA AUTO ve studii TOP Zaměstnavatelé. I pro rok 2019 se v očích veřejnosti jeví jako nejatraktivnější zaměstnavatel v České republice

ŠKODA AUTO dosáhla vítěžství v kategorii Strojírenství a automotive. Získala také absolutní vítězství, a tedy označení Jasná volba v průzkumu mezi téměř 12 tisíci vysokoškolskými studenty. Výzkumu pod záštitou prestižní agentury GFK se účastnili studenti všech ročníků bakalářského, magisterského i doktorského studia.

Čím si tato ocenění ŠKODA AUTO zasloužila? V prvé řadě tím, že myslí na budoucnost. Podpora studentů středních a vysokých škol je naší prioritou.

„Jsme přesvědčeni, že úroveň vzdělání má přímý vliv na rozvoj nejen naší společnosti, ale celé České republiky, také proto do mladých talentů a jejich rozvoje investujeme.“ vysvětluje Bohdan Wojnar

ŠKODA AUTO nepodporuje studenty pouze na vlastní vysoké škole a středním odborném učilišti, ale také na celé řadě vysokých a středních škol po celém Česku, se kterými má navázána strategická partnerství.

Studenti ve ŠKODA AUTO mohou získat důležité pracovní i životní zkušenosti na stážích, při vedení závěrečných prací nebo v doktorandském programu. Pro čerstvé absolventy vysokých škol je na tělo připraven Trainee program. Nejsou to však pouze studenti a čerství absolventi, kteří najdou uplatnění ve ŠKODA AUTO. Příležitost zde čeká na každého, kdo má chuť stát se součástí již tradičně nejlepšího zaměstnavatele nejen pro rok 2019.

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.