27. Listopad 2018

Student Talent Pool na Future Port Prague 2018

Začátkem září jsme se měli možnost zúčastnit mezinárodního inovačního festivalu Future Port Prague. Celý program tohoto výjimečného festivalu se týkal nových trendů v oblasti umělé inteligence, mobility budoucnosti či smíšené a virtuální reality. Čekali na nás přednášky a vize odborníků z různých technologických oblastí, workshopy i doprovodný zábavný program. Každá část programu nás obohatila, ať už ve formě získaných vědomostí, poznatků z praxe nebo třeba rozšíření obzorů.

A co jsme si na letošním Future Portu užili nejvíce?

  • Díky spolupráci ŠKODA AUTO DigiLab a Škoda Design jsme si do detailu prohlédli koncept Škoda Vision X. Uchvátil nás jeho inovativní design a jednotlivé krystalické doplňky.
  • Velmi nás nadchly i další koncepty elektro mobility, které byly doplněny o možnost projet se v čistě elektrických automobilech. Vlastní zkušenost z jízdy v těchto vozidlech je nedocenitelná.
  • Dron Delivery byla další technická vychytávka, která si získala naši pozornost. Tento způsob doručování menšího zboží má v budoucnu velký potenciál. Nevšedním zážitkem byly i závody dronů, které nám ukázaly jejich schopnosti v praxi.

ŠKODA AUTO měla v rámci festivalu k dispozici odpočinkovou zónu, kde jsme se mohli občerstvit a v příjemném prostředí sledovat přednášky či workshopy.

Návštěvu Future Portu mohu jednoznačně doporučit a těším se na další ročník!

Honza, Student Talent Pool, Kvalita

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.