29. Června 2018

Ocenění náborových kampaní, které baví

Máte rádi příběhy z edice Backend Stories? Nebo vás víc baví retrospektivní hrátky z Ozvěn budoucnosti? Nás, HR Marketing partu ze Škodovky, baví obojí! A když nás něco baví, děláme to pořádně!

Jak se nám to daří? To prozradil letošní, již 16. ročník IMC Czech Awards, do kterého bylo přihlášeno 78 projektů od 17 agentur. V marketingové soutěži zaměřené na kampaně pro podporu prodeje, aktivaci značek, přímou komunikaci a digitální řešení získaly naše HR marketingové kampaně hned několik ocenění. Ta se letos předávala 14. června ve stylové atmosféře klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Jak to všechno dopadlo?

Grand Prix pro 100 miliard neuronů!

Je to tak. Povídka z edice Backend Stories, připravovaná ve spolupráci s agenturou Bistro Agency, se stala nejúspěšnější soutěžní kampaní roku. K naší obrovské radosti získala interaktivní povídka 1. místo i hned ve dvou samostatných kategoriích -  Inovativní myšlenka nebo koncept a také Sociální média a brandový obsah. Jako vítěz v těchto kategoriích navíc s povídkou a celým konceptem Backend Stories postupujeme do evropského kola IMC European Awards, kde budeme v nabité konkurenci bojovat o to nejlepší evropské umístění. Těšíme se!

Protože první místo je jen jedno a víc jsme jich v těchto kategoriích už prostě vyhrát nemohli … ano, nos nám všem skutečně roste až do oblak … spokojili jsme se u kampaně Ozvěny budoucnosti s druhým místem v kategorii Sociální média a brandový obsah.

No a jak se říká: „Last but not least!“ Obrovský dík za skvělou spolupráci od nás patří všem do Bistro Agency, agentury, která velkým dílem stojí za našimi úspěchy a která se po zásluze stala v IMC Czech Awards agenturou roku. I kvůli téhle bezva spolupráci jsme ještě navíc vyhráli ocenění Klient roku.  Díky!