18. Května 2018

Získali jsme cenu pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele regionu

Společnost ŠKODA AUTO dokázala ve Středočeském kraji obhájit prvenství v kategorii zaměstnavatel s více než 5000 zaměstnanci a nejžádanějším zaměstnavatelem v regionu se automobilka stala také mezi studenty. Do nominací v kategorii HR projekt se prosadila také náborová kampaň pro ŠKODA IT.

„Ocenění si velice vážíme. Úspěch společnosti je založen především na našich zaměstnancích, kteří spolu s dlouhou tradicí a skvělými produkty tvoří značku ŠKODA AUTO,“ říká Petra Meliška, vedoucí Náboru a HR Marketingu. „Především díky jejich motivaci, cílevědomosti a odhodlání jsme v době historických změn, které v automobilovém prostředí probíhají, takto úspěšní,“ doplňuje.  Digitalizace, elektromobilita a autonomní řízení jsou trendy, které s sebou do automobilového průmyslu přináší celou řadu inovací. „Vzhledem k růstu a obrovskému potenciálu, který automobilový průmysl zaznamenává, je proto i nadále potřeba hledat nové talentované lidi, kteří nám pomohou spoluutvářet úspěšnou budoucnost značky.“

Na tom se výrazným způsobem v uplynulém roce podílely i náborové kampaně do jednotlivých oblastí firmy. Nominace v kategorii HR projekt roku se dočkala náborová kampaň do IT – ŠKODA Backendstories. Svou zábavnou a interaktivní formou povídková sci-fi edice z prostředí IT automobilky dokázala oslovit širokou skupinu zájemců. „Nové ajťáky na trhu není snadné zaujmout a proto jsme rádi, že Backendstories povídky budí u veřejnosti zájem,“ říká Adriana Velechovská, specialistka HR Marketingu. Doposud byly v rámci povídkové edice vydány dva příběhy – „100 MILIARD NEURONŮ“ a „21 ÚDERŮ“. Jednotlivé kapitoly vždy před knižním vydáním vychází interaktivní formou na stránkách www.backendstories.skoda-kariera.cz, kde se návštěvníci mohou dozvědět také o nejzajímavějších projektech, systémech a technologiích, které najdou ve ŠKODA IT.

Ocenění, udílené společností Sodexo pod partnerstvím Klubu zaměstnavatelů, zajišťuje nezávislé a objektivní hodnocení konkurenceschopnosti v oblasti personalistiky, především v zaměstnavatelské atraktivitě. Vyhodnocení probíhá na základě srovnávání několika kritérií, kterými jsou například počet hodin školení na jednoho zaměstnance, investice do vzdělávání a zvyšování kvalifikace, společenská angažovanost, podpora měst a obcí v okolí sídla firmy, stejně jako mzdy, možnosti kariérního růstu, osobního rozvoje a další.