15. Prosinec 2017

Z deníku Trainee: Runda konektivity

Co všechno dělá dnešní svět globálním? Společný prostor s dynamickými interakcemi, okamžitá výměna informací, sdílené názory, hodnoty a všudypřítomná dostupnost informací? Jedním z hlavních faktorů, jehož význam neustále narůstá, jsou vzájemná propojení, která si jednotlivci, systémy, společnosti, země a kontinenty vytváří a udržují. Konektivita představuje trend 21. století a je nezbytností i pro nás, automobilové profesionály. I proto se naše zářijová Trainee runda zaměřila právě na konektivitu a propojování.

Na principu sdílení fungují i naše Trainee rundy, kde si předáváme zkušenosti z rotací, pocity, příběhy a zážitky. Pro mnoho nováčků, kteří se do Trainee programu připojili v září (a byli plní nadšení a zvědavosti), byla tahle runda úplně první. Spojili jsme proto síly s částí bývalých Trainees, kteří nám prozradili něco o jejich rotacích na odděleních logistiky a prodeje. První část dne jsme tedy strávili v jednom ze sálů Škoda muzea, kde jsme se zároveň dozvěděli další informace o systémech konektivity.

Jak nám vysvětlil Vlastislav Štrunc z oddělení Mezinárodního prodejního školení a kvality prodeje, „Dřívější chápání automobilové konektivity bylo takové, že připojení k internetu bylo přineseno do auta s osobním přístrojem uživatele. Zcela nový koncept však spočívá v tom, že auto je díky integrované SIM kartě a inteligentnímu systému připojeno k internetu neustále. To rozšiřuje už tak bohatou sadu možností našich aut – od samočinné detekce parkovacích míst v městských oblastech a automatického tísňového volání až po vysledování posledního parkování v případě krádeže.“ Teorii jsme pak ihned otestovali v praxi. Za pár minut nás totiž mobilní aplikace ŠKODA Connect informovala o volných místech na parkovišti před muzeem. Tam už na nás čekala naše auta s nejnovějšími konektivními systémy. Zjistili jsme také, jak se nabídka systémů liší stát od státu a kolik zákazník zaplatí za nejmodernější škodovácké systémy.

Druhá část rundy, nazvaná "Explore Horizons", pak byla zaměřena na propojení krajiny s testovacími vozy ŠKODA. Otestovali jsme modely FABIA, SUPERB, RAPID, OCTAVIA a KODIAQ (v různých konfiguracích) a užili jsme si spoustu legrace při jízdě, kterou vymezovalo pouze několik předem stanovených bodů na mapě. Když jsme se v autech spravedlivě prostřídali, udělali jsme si o něco delší zastávku v Českém ráji, konkrétně u Drábských světniček. Tam jsme vyšplhali na vysoké kamenné vrcholy a užívali jsme si nádherných pohledů na krajinu z ptačí perspektivy.

Na konci na nás čekalo překvapení! Nikdo z nás totiž netušil, co si představit pod pojmem "Lov pokladu". Zpětně se zdá, že šlo o poklad jednoty a ducha týmu, protože po dokončení testovacích jízd jsme se připojili k trenérům týmu Škoda Dragon Boat a po úvodu do základů, jsme si všichni dohromady zaveslovali na dračích lodích. Receptem na úspěch byla vysoce koordinovaná akce celé lodní posádky, díky čemuž jsme vycvičili naši empatii a rozhodně také svaly.

Největším pokladem z této rundy je pak určitě síla komunity #skodatrainee – protože jsme dokázali spojit síly a dozvěděli jsme se o nejnovějších úspěších v oblasti systémů konektivity ŠKODA.

Sergei, Trainee – Marketing; Komunikační strategie

 

Láká tě mezinárodní prostředí a zkušenosti z různých oddělení?

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.
Osobní údaje jsou využity za účelem zvýšení uživatelského komfortu tím, že si spřízněné webové stránky uloží informace o Vašem nastavení jako například volba jazyka, region, rozlišení obrazovky, souhlas s použitím cookies a další.
Osobní údaje jsou využity pro vytváření statistik, sledování a analýzu chování uživatele na internetových stránkách. Na jejich základě mohou být vytvářeny anonymizované reporty, z kterých je možné dohledat subjekt údajů pomoci určité kombinace osobních údajů subjektu v interních databázích.
Vaše osobní údaje jsou použity pro informování o produktech a službách ŠKODA AUTO a jiných subjektů, akcích, soutěžích, odebíraní novinek, reklamy, zasílání katalogu, vyhodnocování soutěží a následnému zasílání výher. Některé osobní údaje jsou použity i pro cílení výše uvedených sdělení. Vaše osobní údaje jsou dále použity pro zajištění provázanosti webů se sociálními sítěmi a možnost sdílení obsahu jejich prostřednictvím.