↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Využití remanentního magnetizmu ke stanovení mechanických vlastností plechů

ŠKODA AUTO a.s. nabízí studentům vysokých škol ke zpracování téma diplomové práce pro oblast Výroby

 

Co u nás budete dělat?

Náplň:

Rešerše příkladů průmyslového využití měření remanentního magnetizmu k určení mechanických vlastností plochých ocelových polotvarů (Rusko).

Návrh snímače gradientu zbytkového pole a stabilního zdroje řízených magnetizačních pulzů (ELKOSO Brno) pro aplikaci na tenkých pleších (0,6 – 1,2 mm).

Experimentální měření na karosářských pleších s definovanými mechanickými vlastnostmi.

Doplňková měření přesným ultrazvukovým tloušťkoměrem a magneto-induktivním tloušťkoměrem povlaků.

Statistika, regresní analýza - vytvoření matematických modelů.

Ověřovací měření na výliscích shodných, mezních, neshodných.

Zadání a výroba měřícího přístroje pro výrobní nasazení.

Průmět metody do výrobní a technologické dokumentace ŠKODA AUTO.

 

Cíl:

Rychlé, doplňkové ověření základních materiálových vlastností plechu přímo u nástřihové linky.

Rychlá kvalitativní kontrola materiálu za účelem snížení počtu zmetků ve výrobě, zjištění nevhodného materiálu hned na začátku výrobního procesu.

 

Co musíte znát, mít a umět?

Studium prezenční formy studia VŠ Zájem a znalost v oboru

 

Co od nás můžete získat?

Konzultační formu spolupráce

Odborné vedení závěrečné práce

Informace o nejmodernějších technologiích v daném oboru

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.