Zpět na vyhledávání

Specialista péče o zákazníky - social community (m/ž)

Hlavní odpovědností Péče o zákazníky – social community je sledování konverzací se zákazníky v online komunitách na sociálních sítích, odpovídání na jejich dotazy a obavy. Důležitým úkolem je proměňovat negativní sociální interakce v pozitivní a udržovat dobrou pověst značky. Celkově tato role vyžaduje právní a technické znalosti, zkušenost práce s autorizovanými partnery a v neposlední řadě i diplomatický přístup zaměřený na zákazníka a řešení choulostivých problémů prostřednictvím sociálních platforem. Pro tuto pozici jsou kromě jazykové vybavenosti klíčové i technické znalosti ohledně řešení citlivých problémů, zkušenosti z práce s importéry nebo dealery, pokročilé komunikační dovednosti a zákaznicky orientované myšlení. Zkušenosti s eliminací rizik jsou výhodou. 

 

Místo výkonu práce – Kosmonosy.
 

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat služby péče o zákazníky našich produktů a služeb Škoda, které jsou v souladu s předpisy EHK OSN
  • Spolupracovat s týmem UNECE, aby bylo zajištěno, že naše produkty a služby splňují všechny platné normy
  • Provádět zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, odpovídat na dotazy zákazníků týkající se předpisů UNECE a našich produktů a služeb
  • Řešit problémy zákazníků včas a efektivně
  • Předávat problémy zákazníků příslušným týmům Škoda Auto
  • Sledovat spokojenost zákazníků a identifikovat příležitosti ke zlepšení
  • Udržovat aktuální předpisy a trendy v oboru
  • Vytvářet plán SPOC v rámci projektové skupiny 8 (zákaznická podpora UNECE)
  • Provádět koordinaci na úrovni skupiny a dovozce, implementaci konceptu SPOC (Single Point of Contact), jehož bude součástí pro dovozce v rámci značky Škoda
  • Upravovat směrnice a procesy péče o zákazníky
  • Připravovat SPOC procesy pro certifikaci
  • Provádět sledování a řešení podnětů zákazníků a stížností zákazníků nejen ze strany zákazníků, ale i dovozců na téma UNECE

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání (IT, technické, ekonomické)
  • AJ a NJ - úroveň B2 (pokročilá znalost)
  • Odbornou praxi: 3-5 let

 

Co od nás můžete získat?

  • Každý rok na vás čeká 13. mzda, jako poděkování za vaší dobrou práci. 
  • Vyplácíme každoroční bonusy na základě hospodářských výsledků společnosti. Protože když se daří nám, chceme, aby se dařilo i vám. 
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění částkou 1600,- měsíčně. 
  • 5. týden dovolené je u nás standardem. Je už jen na vás, jestli pojedete k moři nebo na hory.
  • Volné dny pro zvláštní příležitosti – svatba, stěhování, narození dítěte. Jsou chvíle, kdy práce může jít stranou. 
  • Sodexo karta, kterou můžete využít pro zpestření volného času. Dopřejte si lístky do divadla, nakupte si vitamíny pro posílení zdraví nebo si užijte relax v sauně/wellness. Možností je opravdu hodně.
  • Multisport karta je vstupní bránou do světa sportu. S ní můžete každý den chodit cvičit úplně zdarma.
  • V našich kancelářích se budete cítit skutečně dobře, jsou prostorné a moderně vybavené. Preferujete spíše práci z domova? Můžeme se domluvit na částečném home-officu. 
  • Volnější pracovní doba. Pracujeme 7,5 hodiny denně. Pevně určený čas je od 9.00 – 14.00. Pak už je jen na vás, jestli si raději přivstanete nebo budete pracovat déle do odpoledne. 
  • Výhodný zaměstnanecký pronájem vozu Škoda nebo slevu/bezúročnou zápůjčku na nový vůz.

Benefity

Výhodný pronájem vozu
Mobilní telefon
Notebook
Roční bonus
Flexibilní pracovní doba
Dotované stravování
Příspěvek na spoření
Firemní vzdělávání a osobní rozvoj
Cafeterie
5 týdnů dovolené
Odměny při pracovním výročí
Více o benefitech

Rovnost šancí a rovné zacházení jsou důležitými pilíři spravedlivého, bezpředsudečného a otevřeného přístupu.

Všem poskytujeme stejné šance.

Nikoho nediskriminujeme a nestrpíme jakoukoli diskriminaci na základě etnické či národnostní příslušnosti, pohlaví, vyznání, světového názoru, věku, postižení, sexuální orientace, barvy pleti, politických postojů, sociálního původu či ostatních zákonem chráněných znaků. Praktikujeme rozmanitost, aktivně se zasazujeme za inkluzi a vytváříme prostředí, které podporuje individualitu každého jednotlivce v zájmu podniku.

Naši zaměstnanci jsou zásadně vybíráni, přijímáni a podporováni na základě své kvalifikace a svých schopností.

Více informací o diverzitě a inkluzi ve Škoda Auto naleznete na našich stránkách.