↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Projektmanager strategického plánování (m/ž)

Hledáme zajímavé uchazeče do oblasti produktového managementu pro budoucí projekty vozů ŠKODA AUTO, které budeme obsazovat v průběhu roku. Chcete se podílet na plánování projektů nových vozů a jejich následovníků a být tak součástí jednoho z nejdůležitějších procesů v naší firmě? Pak je tato oblast to pravé pro Vás!

 

Co u nás budete dělat?

  • Plánovat náběh modelových řad resp. následníků stávajících modelů
  • Řídit a koordinovat přípravy projektů všech tříd, jejich faceliftů a modelových péčí do fáze jejich schválení
  • Vypracovávat podklady pro rozhodovací grémia
  • Řídit projekty z hlediska obsahu, kvality, nákladů a termínů 
  • Koordinovat plánovací činnosti ve spolupráci s oblastmi technického vývoje, výroby, logistiky, nákupu, kvality, financí, marketingu a prodeje

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • NJ - úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
  • AJ - úroveň B1 (středně pokročilá znalost) 

 

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Možnost zařazení do programu talentů
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou zápůjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí
  • A celou řadu dalších benefitů

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.