↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Odborný koordinátor Roll-out CEM (m/ž)

Nové kolegyně či kolegy „zvenčí“ nehledáme příliš často, teď však nastává příležitost. Staňte se členem našeho týmu Customer Journey v rámci oblasti Prodeje a Marketingu!

 

Co u nás budete dělat?

  • Poskytovat transparentní podklady pro rozhodování o stávajících a nových produktech pro vedení oblasti Prodeje (rozpočet, načasování a přehled zdrojů v rámci spravovaného portfolia)
  • Shromažďovat projektové/produktové/provozní obchodní požadavky společností Škoda, VW Group a jednotlivých značek, pro identifikaci relevantních případů a změnových aktivit pro Škoda Auto
  • Propojovat navrhované změnové aktivity se strategií Škoda Auto
  • Koordinovat konsolidaci, standardizaci, strukturování všech požadavků směrem k usnadnění procesu stanovení priorit
  • Vytvářet a udržovat plán portfolia
  • Na základě rozhodnutí vedení Prodeje měnit rozsah portfolia
  • Řídit riziko portfolia
  • Sledovat a optimalizovat portfolio

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • ČJ - úroveň C1 (jednací znalost)
  • AJ - úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
  • Znalost NJ - výhodou 
  • Odbornou praxi: 6-10 let na poli digitálních transformací a vedení širokého portfolia změnových iniciativ
  • Odbornou kvalifikaci:
    • Správa změnových aktivit ve společnosti 
    • Schopnost multidisciplinárního myšlení napříč organizací
    • Vedení, koučování, mentoring

 

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou zápůjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí

Nové kolegyně či kolegy „zvenčí“ nehledáme příliš často, teď však nastává příležitost. Staňte se členem našeho týmu Customer Journey v rámci oblasti Prodeje a Marketingu!

 

Co u nás budete dělat?

  • Poskytovat transparentní podklady pro rozhodování o stávajících a nových produktech pro vedení oblasti Prodeje (rozpočet, načasování a přehled zdrojů v rámci spravovaného portfolia)
  • Shromažďovat projektové/produktové/provozní obchodní požadavky společností Škoda, VW Group a jednotlivých značek, pro identifikaci relevantních případů a změnových aktivit pro Škoda Auto
  • Propojovat navrhované změnové aktivity se strategií Škoda Auto
  • Koordinovat konsolidaci, standardizaci, strukturování všech požadavků směrem k usnadnění procesu stanovení priorit
  • Vytvářet a udržovat plán portfolia
  • Na základě rozhodnutí vedení Prodeje měnit rozsah portfolia
  • Řídit riziko portfolia
  • Sledovat a optimalizovat portfolio

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • ČJ - úroveň C1 (jednací znalost)
  • AJ - úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
  • Znalost NJ - výhodou 
  • Odbornou praxi: 6-10 let na poli digitálních transformací a vedení širokého portfolia změnových iniciativ
  • Odbornou kvalifikaci:
    • Správa změnových aktivit ve společnosti 
    • Schopnost multidisciplinárního myšlení napříč organizací
    • Vedení, koučování, mentoring

 

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou zápůjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.