↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Key Account Manager (oblastní poradce) pro firemní zákazníky (m/ž)

Jsme součástí prodeje a marketingu ČR a do našeho útvaru, který zajišťuje prodej velkoodběratelům a cílovým skupinám, hledáme nového člena týmu. Naše celá oblast prodeje a marketingu ČR je zodpovědná za prodej nových a ojetých vozů, originálních dílů a příslušenství a zajištění poprodejního servisu vozů na trhu v České republice, včetně stanovení konkurenceschopné pozice jednotlivých modelových řad.

 

Co u nás budete dělat?

  • Organizovat prodej vozů velkoodběratelům
  • Kontrolovat dodržování pravidel pro prodej velkoodběratelům
  • Organizovat schůzky s klienty a prodejci Škoda
  • Projednávat návrhy změn směrnic a podmínek pro prodej vozů velkoodběratelům
  • Vyhodnocovat návrhy prodejců Škoda na zařazení do systému podporovaných velkoodběratelských vztahů

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • ČJ - úroveň C1 (jednací znalost)
  • AJ - úroveň B1 (středně pokročilá znalost)
  • Odbornou praxi: 1-2 roky zkušeností v automotive segmentu - znalost českého trhu, produktů, obchodní sítě

 

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou zápůjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.