↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Digitální strategie Výroby nářadí Škoda

Doktorandský program je čtyřletý rozvojový a motivační program pro studenty doktorandského stupně studia vysoké školy technického nebo ekonomického zaměření, kteří píší svou dizertační práci ve spolupráci s odborným oddělením ve ŠKODA AUTO.

 

Téma dizertační práce

Digitální strategie Výroby nářadí ŠKODA

 

Cíl práce

Vytvoření individuálního konceptu digitalizace výroby nářadí ve třech rozdílných odvětvích Nářaďovny Škoda.

  • Metalurgické nářadí
  • Svařovací nářadí
  • Lisovací nářadí

Popsání současných digitálních procesů, keteré začínají u vzniku výrobku a končí hotovým výrobkem, zahrnují ERP a PLM.

Navrhnout strategii pro zlepšení dostupnosti digitálních informací a vedou ke zlepšení výroby.

 

Co musíte znát, mít a umět?

VŠ vzdělání magisterského stupně (technické, ekonomické zaměření)

Přijetí do doktorandského programu VŠ

Znalost práce s PC (MS office)

Znalost NJ a/nebo AJ – úroveň B2 (středně pokročilá znalost)

Široké fundované znalosti studovaného oboru

Zájem se dále rozvíjet a vzdělávat

Schopnost komplexního řešení problémů

Schopnost stanovení priorit

Samostatnost, zodpovědnost

Schopnost vyjádřit a obhájit svůj vlastní názor a navrhovaná řešení

 

Co od nás můžete získat?

Odborné vedení dizertační práce

Přístup k nejnovějším technologiím

Možnost osobního a odborného růstu – jazykové vzdělávání, školení, semináře

Uplatnění v oboru – možnost zaměstnání ve ŠKODA AUTO

Finanční podporu

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.