↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Použití pokročilé statistiky ve vzdělávání

Doktorandský program je čtyřletý rozvojový a motivační program pro studenty doktorandského stupně studia vysoké školy technického nebo ekonomického zaměření, kteří píší svou dizertační práci ve spolupráci s odborným oddělením ve ŠKODA AUTO.

 

Co u nás budete dělat?

  • Využití pokročilé statistiky/AI pro zvýšení efektivity v rámci vzdělávání dospělých
  • Spolupráce na projektech napříč vzděláváním ve ŠKODA AUTO
  • Strukturalizace dat pro dlouhodobé využití ve vzdělávání
  • Sledování trendů a technologií v HR
  • Optimalizace ekosystému vzdělávacích aplikací/služeb

 

Co musíte znát, mít a umět?

  • VŠ vzdělání magisterského stupně (Manažerská informatika / Datová analytika)
  • Přijetí do doktorandského programu VŠ
  • Znalost NJ a/nebo AJ – úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
  • Znalost práce s PC (MS Office)
  • Široké fundované znalosti studovaného oboru
  • Zájem dále se rozvíjet a vzdělávat
  • Schopnost komplexního řešení problémů
  • Schopnost stanovení priorit
  • Samostatnost, zodpovědnost
  • Schopnost vyjádřit a obhájit svůj vlastní názor a navrhovaná řešení

 

Co od nás můžete získat?

  • Odborné vedení dizertační práce
  • Přístup k nejnovějším technologiím
  • Možnost osobního a odborného růstu – jazykové vzdělávání, školení, semináře
  • Uplatnění v oboru – možnost zaměstnání ve ŠKODA AUTO
  • Finanční podporu

 

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.