↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Support of Value Engineering department

ŠKODA AUTO offers its university full-time students the opportunity to gain valuable experience as interns in the Czech Republic's biggest company in the Purchase department.

 

JOB DESCRIPTION:

Creating presentations

Support of Value Engineers

Bottom up cost calculation of buy parts

Communication with purchasing department and suppliers

 

WE REQUIRE:

Full-time university studies or studies at a Business College (economy, engineering)

Knowledge of English or German - communicative level (English or German level - B1)

Knowledge of Czech - fluent level (Czech level - C1)

Availability to stay for a period of 6 months

MS Office, MS Windows 

 

WE OFFER:

Reward between CZK 120,- and CZK 180,-/hour (depending on the study phase)

Possibility to try working with a team of experienced professionals

Experience of working for the biggest company in the Czech Republic with a good reputation around the world

Range of practical benefits such as: catering allowance, accommodation in the ŠKODA AUTO dormitory (limited capacity), tours around the plant and ŠKODA AUTO Museum, reduction for purchase of SW and HW Microsoft, HP and IBM and more

Possibility of career growth within the Student Talent Pool

Flexible working time (as agreed upon with the supervisor of the internship / diploma thesis)

Possible further cooperation on diploma thesis (according to agreement with the internship program supervisor)

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.