↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Proces odstraňování závad v koncernu VW

ŠKODA AUTO nabízí vysokoškolským studentům prezenční formy studia možnost získat cenné zkušenosti na stáži u největší společnosti v České republice v oddělení Řízení kvality.

 

Co u nás budete dělat:

  • Systematika odstraňování závad v závodech ŠKODA
  • Spolupráce u odstraňování závad v rámci VW
  • Propojení zákaznické sítě s kvalitou výrobního závodu
  • Porovnání závad vykazovaných v závodě se závadami v zákaznické síti
  • Zajištění neopakování problémů na následných modelech

 

Místo výkonu práce:

  • Kvasiny

 

Co musíte znát, mít a umět:

  • Studium prezenční formy studia VŠ nebo VOŠ
  • Znalost NJ na hovorové úrovni - B1/B2
  • Znalost MS Office, MS Windows, práce s internetem

 

Co od nás můžete získat:

  • Odměnu ve výši 120,- až 140,- Kč / hodinu (v závislosti na stupni studia)
  • Navýšení odměny při zpracovávání závěrečné práce v průběhu stáže (smluvně podložené)
  • Možnost vyzkoušet si práci s týmem zkušených odborníků
  • Zkušenosti u největší firmy v ČR, s dobrým jménem po celém světě
  • Škálu benefitů jako je: Zvýhodněné stravování, prohlídku závodu a muzea ŠKODA AUTO a další
  • Možnost kariérního růstu v rámci stáže (Student Talent Pool)
  • Flexibilní pracovní dobu (dle dohody s vedoucím stáže / závěrečné práce)
  • Případné pokračování ve spolupráci na závěrečné práci (dle dohody s vedoucím stáže)

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.