↓  Zobrazit pozice
ŠKODA Career - FIND A JOB DESIGNED FOR YOU
Zpět na vyhledávání

Plánování a vyhodnocování rozměrovosti dílů

ŠKODA AUTO a.s. nabízí studentům vysokých a vyšších odborných škol, prezenční formy studia, možnost získat cenné zkušenosti na stáži u největší společnosti a TOP zaměstnavatele v České republice

 

Co u nás budete dělat:

  • Tvorba plánů aktivit a měření a následné hodnocení jejich plnění.
  • Kontrola funkčních rozměrů svařenců – naučíte se pracovat se systémem SPL.
  • Tvorba analýz, prezentací a výstup.
  • Příprava podkladů pro jednání.
  • Další ad-hoc úkoly

 

Požadujeme:

  • Studium prezenční formy studia  VŠ nebo VOŠ
  • Znalost AJ nebo NJ na hovorové úrovni (B2)
  • Délku spolupráce alespoň 6 měsíců
  • Znalost MS Office, MS Windows, práce s internetem
  • Výhodou Catia či jiné grafické aplikace

 

Nabízíme:

  • Odměnu ve výši 120,- až 180,- Kč / hodinu (v závislosti na stupni studia a spolupráci na závěrečné práci)
  • Možnost vyzkoušet si práci s týmem zkušených odborníků
  • Zkušenosti u největší firmy v ČR, s dobrým jménem po celém světě
  • Škálu benefitů jako je: Zvýhodněné stravování, možnost ubytování na Ubytovně ŠKODA AUTO (kapacity jsou omezené), prohlídku závodu a muzea ŠKODA AUTO, slevu na nákup SW a HW Microsoft, HP a IBM a další
  • Možnost kariérního růstu (Student Talent Pool)
  • Flexibilní pracovní doba (dle dohody s vedoucím stáže / závěrečné práce)
  • Případné pokračování ve spolupráci na závěrečné práci (dle dohody s vedoucím stáže)
  • Zaučení je samozřejmostí

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.