↓  Zobrazit pozice
Filtrujte podle kategorie
Všechny články
Všechny články z kategorie IT
1. Března 2018

Digitální služby automobilky: z podpůrné služby na globální úroveň

Kvalitní IT je pro každou moderní společnost zcela klíčové. Informační technologie ve ŠKODA AUTO stojí za bezproblémovým chodem celé společnosti – od vývoje nov…

12. Února 2018

Éra konektivních aut s intuitivní duší

Každý den na celém světě vznikne několik set aplikací. Více než dvě miliardy lidí komunikuje se svými přáteli na sociálních sítích a 2,3 miliardy lidí hledají i…

12. Ledna 2018

Virtuální realita je ve Škodovce již realita

Aplikovaná virtuální realita se stala v mladoboleslavské automobilce běžným pracovním nástrojem. Její možnosti jsou v mnohém nevídané, a to jak v samotném vývoj…

25. Prosince 2017

Poznej supermanské výkony počítačů ve ŠKODA AUTO

Když rychlá síť propojí obrovské množství serverů, vznikne supervýkonný počítač, který poskytuje uživateli neuvěřitelné možnosti. Díky využívání HPC, neboli Hig…

24. Července 2017

Bez ajťáků nevyrobíme jediné auto

Manažer Petr a nováček Adéla. IT oddělení společnosti ŠKODA AUTO. A spousta otázek o bezpečnosti, budoucnosti a výzvách, které je čekají – tak jsme strávili pří…

13. Prosince 2016

Škodováci se představují: Dagmar Párová, specialistka ConnectedC@r

Mezi zaměstnanci technických oddělení ŠKODA AUTO rozhodně nenajdeme jenom muže. Důkazem může být i specialistka ConnectedC@r Dagmar Párová, IT odbornice zabývaj…



Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.