8. Květen 2019

3 milníky v budoucnosti ŠKODA AUTO

Ve ŠKODA AUTO jsme nedávno představili hned tři připravované modely. Vedle designového skvostu ŠKODA SCALA a městského SUV ŠKODA KAMIQ také náš první čistě elektrický model ŠKODA VISION iV. Jak vypadá blízká budoucnost naší automobilky?

Jak bude vypadat budoucnost největší české automobilky? Tři připravované modely jsme již představili. Na jaké parametry a funkce se tedy můžete těšit?

 

ŠKODA VISION iV – elektromobil s dojezdem 500 kilometrů

Koncept čistě elektrického čtyřdveřového crossover-kupé je první vlaštovkou naší automobilky, která vychází z modulární platformy pro elektromobily (MEB) od vývojářů koncernu Volkswagen.

Elektrický pohon mají na starosti hned dva elektromotory – jeden na přední a druhý na zadní nápravě. Systémový výkon 225 kW (306 koní) je potom podle potřeby přenášen na všechna kola. Maximální dojezd na baterie dosahuje neuvěřitelných 500 kilometrů, a ještě působivější je fakt, že za pouhých 30 minut ji můžete dobít až na 80 % její kapacity.

Rozložitý design a atleticky tvarovaná karoserie jsou hlavními poznávacími znaky konceptu. Prostorný interiér vycházející z tradice značky ŠKODA byl navržen pro maximální pohodlí všech pasažérů. Výrazný prvek v podobě vodorovné světelné lišty na horní části masky celé studii VISION iV dodává jedinečný vzhled. Neméně výrazná je taky uzavřená šestihranná maska chladiče s tenkými vertikálními lamelami. Sériovou výrobu na základě této studie zahájíme již v roce 2020.

 

ŠKODA SCALA – design z budoucnosti

Na tomto modelu se naši designéři opravdu vyřádili. Prosklená střecha, prodloužené sklo pátých dveří a ostré rysy modelu ŠKODA SCALA zároveň představují designový standart i pro naše budoucí modely. Není bez zajímavosti, že se také jedná o první evropský model, který má na pátých dveřích nápis ŠKODA namísto loga.

ŠKODA SCALA je zároveň naším nejpropracovanějším modelem, co se týče konektivity. Třetí generace systémů infotainment zajistí neustálý přístup k online obsahu, ať už jde o interaktivní informace o trase nebo zábavu. Právě vyvýšený středový panel systému dominuje celému interiéru vozu.

A právě interiér modelu spojuje ergonomický design s velkorysým prostorem. Novou podobu dostala i přístrojová deska s velkoplošnými lištami a nová úprava předních dveří působivě napodobuje krystalickou strukturu.

 

ŠKODA KAMIQ – rodinné SUV nové generace

Po oblíbených modelech KODIAQ a KAROQ je ŠKODA KAMIQ historicky třetím SUV v našem portfoliu. Menší městské SUV spojuje přednosti sportovně užitkových modelů s rychlými reakcemi kompaktních hatchbacků.

Mladistvý vzhled pracuje také s novým designem dvojitých horizontálně dělených předních světlometů; LED světla pro denní svícení jsou oddělena od hlavních světlometů a dodávají vozu naprosto jedinečný vzhled.

Pokud jde o interiér, stejně jako předchozí model, přichází i ŠKODA KAMIQ s třetí generací infotainment systému, se kterým jste neustále online a máte k dispozici nepřeberné spektrum praktických informací i zábavního obsahu. Vše je zabaleno do podoby virtuálního kokpitu s displejem o uhlopříčce 10,25 palce.

Ve ŠKODA AUTO věříme, že všechna práce na nově představených modelech jen dokazuje, jak velké jsou naše ambice. Stojíme na prahu nové automobilové éry a každým dnem jsme jí blíž a blíž.

Technologický tým ŠKODA AUTO, který stojí za všemi zmíněnými úspěchy, neustále rozšiřujeme jak o vývojáře, elektrotechniky, designéry, tak o projektové manažery. Podívejte se na přehled pozic , které ve ŠKODA AUTO aktuálně nabízíme a pojďte s námi tvořit budoucnost.

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.